Abdulah Sidran: Mora

Bosnian-destruction-480x300

– Ç’po bën, im bir?

Po ëndërroj, nënë. Ëndërroj nënë, sikur këndoj dhe t’i më pyet: ç’po bën, djaloshi im?

– Ç’thotë kënga në ëndërr, im bir?

Këndoj nënë, për shtëpinë që kam pasur, e tash s’kam shtëpi. Për këto këndoj, nënë.

Për zërin, gjuhën tënde që kam pasur, nënë. Tash, as zë e as gjuhë s’kam.

Me zërin që kam humbur, në gjuhën që kam humbur, këndoj këngë, nënë, për shtëpinë që se kam.

 

Interpretimi i Mustafa Nadarević në filmin boshnjak, Svarseni Krug (Rrethi i Përkryer).

https://www.youtube.com/watch?v=JVGaCrQVTKY

Leave a Reply

